New joiner's first message

Hello all,

I am half brazilian / half greek and I have already been living in Zurich since April 2008 but never joined the community.

As life developed and I ended up staying here longer then expected, I would like to get to know more people that are living here, and help (as much as possible) new joiners to beautiful Zurich!

Looking forward.

Best to all and have a lovely week ahead!!

Welcome to Expat-blog mbet! :)

Hope that you make lot of new friends soon.

Good luck
Sheetul

Oi tudo bem? Estou fazendo um evento sobre o Brasil em Zurich dia 30 em parceria com Anistia Internacional e queria te convidar.
braziliarty.org/2014/05/manifest-action-brazil/
:) O evento é free e euq ueria muito que a comunidade Brasileira em Zurich viesse. Espero vê-lo(a) lá, Abraços, Alicia

A. Bastos.....pls post in English in this forum, thanks  ;)

Oi Alícia,

Muito obrigado pela sua mensagem e pelo convite.
Dei uma olhada no seu link e achei o evento interessantíssimo - mas infelizmente (por motivos profissionais) não poderei comparecer no dia 30/10.
Por favor me informe casa haja eventos semelhantes no futuro. A propósito: eu sou regente e divulgo a música clássica brasileira no exterior; tenho um ensemble (vide cattapan.ch/es/ms/) especializado neste tipo de trabalho. Caso haja interesse em uma cooperação, estaria com prazer aberto para um contato inicial.
Parabéns pelo seu trabalho.

Um grande abraço,

Felipe Cattapan

Felipe,

could you please post in English ?

Thanks