Hi I hope to bring together people already learning/speaking French or native French speakers on this forum. Those solely looking to find a date or a 'good time' please do not bother. Merci beaucoup!
Ou etes vous passé ? Plus de nouvelles .. I am again in Islamabad for dew days .. Maybe we can have a coffee in my office ??? Tell me when u are free ..
ok je compte sur vous pour le capuccino ... et éventuellement quelques petits gateaux ....
J'espère que vous trouverez quelques personnes intéressées par la langue et la culture française ... c'est un beau projet mais marchera t il ??? l'alliance française à Islamabad est nulle et c'est bien dommage ... Mais il parait que celle de Lahore est mieux !...
J'attends de vos nouvelles et vous rappelle mon telephone 0336 952 73 03
Sorry i was talking in english .. but i think you understand !
Hello My return in France is fixed for 30 January ... I am with a bad flue but I would be pleased to meet u this week if you are free ... I have a provision of coffee and cakes so please come as soon as u have a little moment .. Take care
Je viens bientôt à Islamabad pour 2 mois ... On pourra peut être se rencontrer et voir ce sue l'on peut faire pour faire étudier le français au Pakistan Take care Marina