Make friends with me to learn Vietnamese

Hi there!
My name is Tran. I'm a Vietnamese, living in HN. I'm learning English. I'm looking for foreign friends who want to learn Vietnamese. I can help you something to learn Vietnamese. You can also help me to learn English. People say it in Hanoi is cheap. Only friendship is expensive! I think so too.
Maybe you need to know something about me first. (Có thể có vài điều về tôi mà bạn cần biết trước.)
I am a young construction & design engineer, a young man. I was born in 1981. (Tôi là một nam kỹ sư- kiến trúc sư trẻ, sinh năm 1981.) I'm a Hanoian, living and working in Hanoi. (Tôi là một người Hà Nội, sống và làm việc ở Hà Nội)
But I'm spending most of my time for learning English now. (Nhưng hiện tôi đang dành toàn bộ thời gian của mình cho việc học tiếng Anh). However, my English is very very terrible. Tuy vậy, tiếng Anh của tôi vô cùng khủng khiếp. People think that I'm hurting English language when I speak it. (Khi tôi nói tiếng Anh, người ta cứ nghĩ rằng tôi đang làm đau tiếng Anh.) Even people said: Hey, you can kill me, but don't kill English  language_ please!!! (Thậm chí người ta nói: Này, anh có thể giết tôi, nhưng làm ơn đừng giết chết tiếng Anh!!!)
But I swear that no offence to you or the people who love English, I just speak English not well. Oh my God! Nhưng thề là tôi không có ý xúc phạm bạn, hay những người yêu ngôn ngữ Anh. Chỉ là tôi nói tiếng Anh không tốt. Trời ạ! I hope I will speak English well at next year. (Hi vọng là năm tới tôi sẽ nói tiếng Anh tốt.)
And now, I would like to have foreign friends who speak English well. (Bây giờ, tôi mong có những người bạn ngoại quốc, những người nói tiếng Anh tốt.) My Vietnamese is good. I can tell you something how to voice, speak and write Vietnammese be good when you would like to be done. (Tiếng Việt của tôi tốt. Khi bạn muốn, tôi có thể chỉ bạn vài điều để phát âm, nói, viết tiếng Việt tốt.)
Tell me something about yourself_ please. (Cho tôi biết vài điều về bạn nhé.)
I hope we will make friend. (Hi vọng chúng ta sẽ là bạn.)
Have fun. (Chúc  vui vẻ.)
Thanks for reading.
P/s: Contact me at [email protected]

Hi venus_xy! You should post an ad in the Hanoi classifieds > Community section.

[Moderated: No free ad on the forum]