Apprendre le créole réunionnais: sa lé gayar!!

Tchix a écrit:

Zen i koz Kreol ...fé rir à moin  :lol:


Chère...Tchix...mi konpran...pa...sak ou la..pou..rakont..amoin...!!!!  :)

christ974 a écrit:
Zenexp a écrit:

...Adiëc zot tout...!!! I fé...plézir oir...azot...!!!..Aparssa..!!!


oté zenexp i koze créole!!! :unsure

aparssa!!! moin lé bien !! i fé lontan moin la pa vu aou!!
mi pé dmand aou in zafer....i fé combien dtemp ou habitt la reynion?

ou la pa oblgé répondd si ou veu pa...mé moin seré bien curieu dsavoir o bout de combien dtemp in zoreil i compren le créole?

christelle


Christelle...Kossa i di ,

....Moin lé anhord...!!!! mi..débrouy...dëpissa...8 mwas....!!!

...No...zoreil...non va...Suisse... :D

Zenexp a écrit:
christ974 a écrit:
Zenexp a écrit:

...Adiëc zot tout...!!! I fé...plézir oir...azot...!!!..Aparssa..!!!


oté zenexp i koze créole!!! :unsure

aparssa!!! moin lé bien !! i fé lontan moin la pa vu aou!!
mi pé dmand aou in zafer....i fé combien dtemp ou habitt la reynion?

ou la pa oblgé répondd si ou veu pa...mé moin seré bien curieu dsavoir o bout de combien dtemp in zoreil i compren le créole?

christelle


Christelle...Kossa i di ,

....Moin lé anhord...!!!! mi..débrouy...dëpissa...8 mwas....!!!

...No...zoreil...non va...Suisse... :D


mi compren .........a sat .............ou la pou rakonte amoin!!! bon moin la compris ou sortt en suisse et que ou debrouille aou depi 8 mois mais dopi quand ou lé la reynion?
ou di ...........oulé pa ..............zoreil .............mé ou lé .....................suisse............bein moin lé désolé...........moin té koné pa!!!toutt façon ou sortt lot côté la mer donc ...................;ou lé..............in zoreil ..............kan même pou la plipar bann réyonais. :D bon apres si kan ou koz ou nana in laccen bon bein la .........nou va dire ke ou lé pa in zoreil mé in suisse!!!

mi souhaite aou in bon fin de journé

christ974 a écrit:
Zenexp a écrit:
christ974 a écrit:


oté zenexp i koze créole!!! :unsure

aparssa!!! moin lé bien !! i fé lontan moin la pa vu aou!!
mi pé dmand aou in zafer....i fé combien dtemp ou habitt la reynion?

ou la pa oblgé répondd si ou veu pa...mé moin seré bien curieu dsavoir o bout de combien dtemp in zoreil i compren le créole?

christelle


Christelle...Kossa i di ,

....Moin lé anhord...!!!! mi..débrouy...dëpissa...8 mwas....!!!

...No...zoreil...non va...Suisse... :D


mi compren .........a sat .............ou la pou rakonte amoin!!! bon moin la compris ou sortt en suisse et que ou debrouille aou depi 8 mois mais dopi quand ou lé la reynion?
ou di ...........oulé pa ..............zoreil .............mé ou lé .....................suisse............bein moin lé désolé...........moin té koné pa!!!toutt façon ou sortt lot côté la mer donc ...................;ou lé..............in zoreil ..............kan même pou la plipar bann réyonais. :D bon apres si kan ou koz ou nana in laccen bon bein la .........nou va dire ke ou lé pa in zoreil mé in suisse!!!

mi souhaite aou in bon fin de journé


:lol: Ekout ...in ninstan siouplé....Suisse...ekri..Christelle...!!!

La poin..personn ?...toc..toc

Nar'trouv...!!

taler..

In nouveau zélèv... lé bon sa  :top:
Bienvenu aou Zen

Blandine974 a écrit:

In nouveau zélèv... lé bon sa  :top:
Bienvenu aou Zen


Bonzhour...Blandine974...

Merssi...

lé là...

Mi..lë kor..i done pas..!!!

Nï artrouv...

Zenexp a écrit:
Blandine974 a écrit:

In nouveau zélèv... lé bon sa  :top:
Bienvenu aou Zen


Bonzhour...Blandine974...

Merssi...

lé là...

Mi..lë kor..i done pas..!!!

Nï artrouv...


lo kor i donn pa??  :/ kossa ou nana? ou lé fatigué? ou lé malade? ou na la fiev? di anou in pe!!

christ

:lol::lol::lol: !

Sacrée Kriss ....toujours  le mot pour rire...fé rire a moin !!

metrezzzzzzzzzzzz,
ou la pa vu 156; 157; 159.... lol !

Hippocampe33 a écrit:

metrezzzzzzzzzzzz,
ou la pa vu 156; 157; 159.... lol !


sisi moin la vu!!!mais en ce moment moin lé débordé.... mi koné pu oussa i fo mett mon tête!!!! en pliss de sa mon gorge i gratte....moin la gagn mal de gorge!!
kan moin nora in temp .....ma prendre in temp..... pou répond azot!!! mais zot i peu continuyé écri amoin!!
alor commen i lé? lé la? ou bien lé mol?

zenexp alor out kor i donne toujours pa?(ne pas être bien)
hippocampe eske out lépaule i fé mal?
moin lé désolé moin la pa gagn ni voir ou!!! :sosad: akoz moin la tonm malade nana deu jour et moin lé tro fatigué pou prend loto!!!
mi embrasse zot toutt!!

christ

salut zot. a la tite lecol mi kose et zot y voi pa.
mi gagne pa couverture a kose mi shershe poin!
mi kone koreman depi lonten. nou habit dan la meme region in france.
et pi asoir li travail pou amwin. li nana fe bricolage pou moin.
mon cabanon le bien ranze aster !!

;)  et  :lol:

hippocampe
mi repond pa ou mainnan..... mi trouve pa mon linette!!!

ma pren in temp assoir ou bien domin

christ

Moin la une tite  histoire à rakonter  azot , fé rire a moin  :lol:  sé pa si sa va fé rire azot ..moin rakonte kanmeme
Samedi kan mi dormé la nuit... lavé mal au ventre (mi sé pa dire Lo ventre pardon metress)
Moin la été à l'hôpital aux urzences..l'avé trop mal aie...

Quand moin lé arrivée, de l'ot koté du rido l'avait la ti voizine ... :o
Moin lavé pli  du tout mal

La ti voizine à moin l'avait peur lé piqûres, faisait rire à moin...
Lo ti infirmié ladi :

"Donne à moin out main, mi vé´piker" :(
La la ti voizine ladi " Nooon...moin i vé pa....moin lé peur :unsure "
"DONNE À MOIN out main " la cryé lo ti infirmié !! :o
Haaaa...ou sa va m'énerver

Lété pa konten..

Lo ti voizine la donné Lo main, la bougé, la seringue lé tombé pa terre  :lol: moin lété derrière le rido..moin metté la main su mon boush pou pa tou l'monde entende rire à moin

Lo ti infirmié la cryé..." Otéeéé..... sa lé pa possible.."" !!!! :mad: !! :mad:
"Ou arrête bougé " :mad: !!!


La ti voizine la eu peur que l'infirmié i tape... :dumbom: la fini par donner lo main et la poussé in grand cri...kan la piké

Mi la pri lo  drap pour rir dedan  :lol:
Mi sé, lé pa charitable...

et du coup out mal o vent la passé!! sa lé pa possib sa!! :lol:

mé mi espère lé pas grav!!

bon ni ar trouve!!!

Si...sa lété rien..moin la honte...la fé dépenser boukou d'argent pou rien à l'hopital

Tchix a écrit:

Si...sa lété rien..moin la honte...la fé dépenser boukou d'argent pou rien à l'hopital


mé kan ou la quitt out kaz ou lavé mal donc lé pa la peine ou la honte pou sa!!! bein sa i arrive toutt domoune sa!!

kriss

:lol: tu as fait une répétition, car..... après le couscous de tati monique!!!! oups!! :joking::huh:
bonne soirée :whistle:
monique

:lol:
C est ça même

Ohhhh la in surprise....lé belle Kriss..té !!  :up:

:)
En créole kan ou di in moun lé bel i fo fé attention !! Belle ou bel i veut dire gros !!!
Vodré mié ou di : té ou lé Jolie !!!

Merci!!
:shy

Antouka sa plé a moin !

Et tant pis pour mon accent !  :D

Jeloga a écrit:

Antouka sa plé a moin !

Et tant pis pour mon accent !  :D


hé ou là !! ti monsieur!!! marche droite!!! 
la pa parce que ou sé le roi du forum ke ou doit bat in zié avek toutt madame!! ou nana in royaume pétètt mais ou na point la cour i va avek!! :D en tout cas si ou nana ;;;;;;;;tire a moin toutt de suitt dedans!! :mad: eske ou la compri?

Cricri la sanguinaire

christ974 a écrit:
Jeloga a écrit:

Antouka sa plé a moin !

Et tant pis pour mon accent !  :D


hé ou là !! ti monsieur!!! marche droite!!! 
la pa parce que ou sé le roi du forum ke ou doit bat in zié avek toutt madame!! ou nana in royaume pétètt mais ou na point la cour i va avek!! :D en tout cas si ou nana ;;;;;;;;tire a moin toutt de suitt dedans!! :mad: eske ou la compri?

Cricri la sanguinaire


Moin pa compri ! Moin nouvo ! :D

Jeloga a écrit:
christ974 a écrit:
Jeloga a écrit:

Antouka sa plé a moin !

Et tant pis pour mon accent !  :D


hé ou là !! ti monsieur!!! marche droite!!! =hé vous!! mon bon monsieur !! tenez vous tranquille!!!
la pa parce que ou sé le roi du forum ke ou doit bat in zié avek toutt madame!! = ce n'est pas parce que vous êtes le roi de ce royaume que vous pouvez vous permettre de "courtiser" toutes les dames!!! ou nana in royaume pétètt mais ou na point la cour i va avek!! :D = vous avez peut-être un royaume mais vous n'avez pas la cour qui "va avec" en tout cas si ou nana ;;;;;;;;tire a moin toutt de suitt dedans!! :mad: eske ou la compri?= en tout cas si vous en avez (une cour)une, je n'en fais pas partie ou encore enlève moi dedans tout de suite!!! c'est compris!!!

Cricri la sanguinaire


Moin pa compri ! Moin nouvo ! :D


:lol:

Si moin avé voulu courtisé, moin seré allé sur forum bois de boulogne !  :D

Jeloga a écrit:

Antouka sa plé a moin !

Et tant pis pour mon accent !  :D


moin la oubli di aou: kan in moun i plé aou en créole i fo ou di " ou arale a moin"

christ

Jeloga a écrit:

Si moin lavé voulu courtisé, moin seré allé sur forum bois de boulogne !  :D


c'est bien mi préfère!!
ou démerde bien pou in moun i vien d' arriver !!! i fé peur jiska!!

bon allé ni ar trouve!
cricri

" ou arale a moin" ; moin compri ! Maintenant moin dodo ! (pas la bière, hein ! la chambre !)

....Zote lé bien ? A'Zot...!!!...Kas'la blag...!!!!

Hippocampe33 a écrit:

ok, ou lé irremplacssable !

gran matin mi lave amwin ek douche mon bann moin la lav mon cheveu ! oté lé tro gayar ! mdr!
pou mi moin lav amwin lé difficil ek inn bra (?)
soandolo lé pa tro sho en ce moment!!(=l'eau) 

lé dificil ossi pou fé la kuisin mé mi sa acheté= je vais acheté poulet grillé pou zordi !


ou nana raison moin lavé pa vu kossa ou lavé écri :dumbom:
mi kompren ke i doi pas êt fassil po ou!! mi souhaite aou in bon courage!!
eske lo moun ke té i doi aid e aou lé venu!!
mi rend a moin compte que lé pas fassil pou moin pou sortt dan la kaz... i fo vrémen moin lé obligé!!
ah au fait la petite île nana in manifestation ce weekend... sé dann le rond point grand anse .... et y appelle SOLIDARI'terre et sa i espasse dann la pépinière C'exotic..

christ

Hippocampe33 a écrit:

mon hippocampe lé bon coté é la pa di trou !


moin la pa kompri!!
:/
mi lire et mi relire sat ou la écrit mé mi voi pa kossa ou té i veut dire...

Tchix a écrit:

Rho... :dumbom:  la metress la pa vu...chuuut


bein ou kalkil ke moin lé aveug!!! ou croi mi voi pas clair!!!
:lol:

Jeloga a écrit:

" ou arale a moin" ; moin la compri ! Maintenant moinmi sava dodo ! (pas la bière, hein ! la chambre !)


fé dodo mon dalon jélo,
fé dodo ou nora in DODO!!
fé dodo Jélo mon coco
fé dodo ou nora in gato
papa lé en ho
li boir son dodo
momon lé en ba
li fé dor son ti baba
fé dodo si ou veux
gagn tous les deux!!!

et maintenant DORS TOUT DE SUITE!!!! :mad:

mon tatouage d'hippocampe (photo) est a droite donc il n'a pas ete percé par l'opération de l'épaule gauche .

vi la tite madam lé venu, troi foi !
inn foi li fé ménaze, in foi li lav mon ling é zordi nou fé lé course, ashté pou mangé ... ek son loto

li kose créol, li écri amoin in créol dessi mon téléphone ! lol

christ974 a écrit:

fé dodo mon dalon jélo,
fé dodo ou nora in DODO!!
fé dodo Jélo mon coco
fé dodo ou nora in gato
papa lé en ho
li boir son dodo
momon lé en ba
li fé dor son ti baba
fé dodo si ou veux
gagn tous les deux!!!

et maintenant DORS TOUT DE SUITE!!!! :mad:


:lol::lol::lol:  Fo pas prend' :D  moin pour zoreil frécheman débarqué ! Moin parlé kréol kom une chiotte, mais au moins, pas me servir Harrap's Concise ! Ni mém Larousse !

Ben alor..Lo ti lekol i marche pli ?
Lo ti lekol faisait rire à moin  :lol:
Na pli d'elev ?
Mi pé pli fér progrès...deja moins lété la pli moll alors...moin va encore baisser... :sosad:

Tchix a écrit:

Ben alor..Lo ti lekol i marche pli ?
Lo ti lekol faisait rire à moin  :lol:
Na pli d'elev ?
Mi pé pli fér progrès...deja moins lété la pli moll alors...moin va encore baisser... :sosad:


Je dirais que c'est pas mal Tchix. Moi, j'ai compris tout ce que tu as dit ou plutôt écris. Tu n'es pas si "moll" que ça.

Sur ce fil, et j'insiste bien sur ce fil et uniquement celui-ci, il se pourrait que la langue de Molière vous échappât !

Cependant, fidèle à ma démesure, je me dois de vous recadrer dans le droit chemin !  Non pas que le patois des impies me chagrine, mais ne pensez-vous pas qu'un zoreil, venu tout droit de ce que d'aucuns appellent « la vieille Europe », soit un temps soit peu déconcerté par ce dialecte, certes jovial et folklorique, mais bien à propos peu accessible, compréhensible et assimilable. J'entends par un Gentleman ! :D

Je fus, d'un premier abord, surpris ; puis amusé par ces échanges verbaux (auxquels je ne comprenais pas un traître mot), mais au bout d'un certain temps la lassitude s'emparât de tout mon être. Dès lors, je tentais quelques menus mots en français. Imaginez un peu quelle ne fût pas ma surprise en m'apercevant que l'autochtone comprenait ma langue !

C'est méga géant, ça, non ? :D

C'est ainsi que des liens se tissèrent, et se tissèrent encore, d'ailleurs ça continue tous les jours, ils n'en finissent pas de se tissurer ! :/

Souvenez-vous ce film, dont le titre est « Mon père, ce héros », lorsque Gérard Depardieu, qui a emmené sa fille en vacances à l'île Maurice, lui dit : «  Alors, comment tu trouves ? »

Ce à quoi elle répond : « Ouais ! C'est pas mal ! »

Et Depardieu, révulsé, lui rétorque : « Pas mal, l'île Maurice ? BEN MERDE, ALORS ! »

Peut-être auraient-ils dû venir à la Réunion... ;)

Tout cela pour exprimer une simple phrase, et je vous demanderai à cet effet d'éloigner les chastes oreilles des marmailles,

PUTAIN ! Je vous aime, les Réunionnais ! Tous autant que vous êtes ! Merci de votre accueil à tous, et même à tous ceux qui ne viennent pas (et pourtant ils devraient) sur ce forum ! 

La messe est finie, je recevrai les confessions ultérieurement.  :D

De toute façon, avec un langage aussi châtié, le prêtre n'est pas au top, ce soir !


(Navré d'avoir pollué le fil avec mon accent métropolitain) :D