Soirée Expatriés

Hi everyone ...

I'm Justine, french living in Germany, Solingen since some months ... look forward to meet new people and people from everywhere around the world ! So i wanted to propose something for this saturday, because there is a party in my town, and i was in Spain last year and went to a lot of party " meeting point of a lot of people from everywhere in the world" thanks to this webside ... And i thought it's a good and funny idea !

i'm not doing advertising like some people can think about ! Just an idea to meet people!

The party is called Neonsplash,big paint party, maybe some of you already heard about it or not... it's really famous in Germany, and is always sold out in Boothaus Köln for the one who knows this club!

there is a train just in front of the location for the people coming from cities around !

the pre-sale tickets are 12 euros, and 18 at the door !

So this is it ...! Have a nice day all, and if someone is interesting ... just let me know!

Justine

je pense tu aurais plus de réponses si tu poste en anglais, en est en Allemagne, quand-même, pas en France et y a plus de gens qui comprennent l'anglais que le français
et pour faire soirée à Solingen? comment rentrer chez soi après? y a plus de possibilité de rassembler le monde à Cologne ou à Dusseldorf, non? juste mon opinion
cheers

Merci du conseil! C'est vrai que j'aurais du faire en anglais ... Ceci dit le site est bien expat donc voila :)

Il y a le train juste en face du lieu de la soirée ! Je disais ça comme ça, parce que le concept est sympa, l'ambiance est sympa et que c'est pas si chèr que ça, la mème soirée a Dusseldorf ou Cologne est le double...! Après chacun son opinion bien évidement ! Bonne soirée

oui, c'est peut-être sympa mais rentrer chez soi après peut coûter plus que double, c'est ça le truc
tu peux toujours reposter le message en anglais, ça peut être plus efficace
bonne soirée

Bonjour JustineHa et bienvenue sur Expat.com :)

Votre message a été déplacé sur le forum francophone de Cologne pour plus d'interactions.

Je vous suggère de poster votre annonce dans la section Activités à Cologne.

J'espère que les expatriés répondront présent à l'appel.

Merci.

Karen :)