A job in Vientiane

Hi,
I'm looking for a job in Lao specially in Ventiane and I don't know how  can find something i search in internet but I don't have any rares skills I was manager in many shops, I was selling french wines in every country.
I also know a lot about transport and logistic.
I would like to find a work like a mission for few months let me know how to find something like that.

Thanks a lot.
Amélie

Hi Amélie,

Please send me your email i will see with my service if i can find some mission for you,

[email protected]

Regards,

Fab. ;)

Bonsoir,
Facebook est un outil de folie à Vientiane... "vientiane social" job in laos.. Bref conseil: aller sur FB.... Enfin si vous etes sur place, et que vous avez expérience en vin: WINE 95 , bar à vin dans la rue principale est a contacter (ils parlent français) , l'entreprise Annam Food (importateur marque président et autre alimentaire et de vin type Chapoutier) , il y a aussi un sommelier dans un nouveau resto "chic" italien "Acqua (rue Francois Nging)...
Voila ce qui me vient
Bon courage

Thanks for everything
Here my mail adress [email protected]

[email protected]

Thanks a lot

bonjour,

je ne trouve pas d'infos job recentes sur FB au Laos, je suis en chine depuis 4 ans et voudrais m'installer au Laos, des idées de liens internet ou de pistes ou contacts serieux ?

un grand merci


Christian
[email protected]

Tu as job108.la je crois...tu tapes job laos sur Google il sort.

ok je regarde

merci  :)