Colocation + job etudiant

Bonjour, je suis francine, je desire m'installer au kenya mi janvier 2011 et souhaiter avoir des infos sur les colocations , ou appartement, et le cout de la vie en general. Pouriez vous par la meme occasion me proposer des ecoles de formations professionnelles dans le domaine du marketing managment...

Hello everybody, i'm francine, i would like to live in nairobi,from january and would like to know where and how i could get a professionnal school in marketing managment (my english is not extra as u can see...)
and would like to know if it is possible to share an appart...or to get an appart, to please let me know...

I look for relationship,professionnal relation why not! ;) ! cause this country is very foreign to me...

[email protected]

after xmas...new born in kenya!

Bonjour francendu, bienvenue sur Expat-blog! :)

Concernant la colocation, je vous suggère de consulter les petites annonces Kenya > rubrique logement. Vous pouvez également poster votre annonce.

Je vous conseille aussi de poster en anglais sur le forum anglophone du site.

Je vous souhaite bonne chance et j'espère que d'autres membres pourront vous renseigner.
Christine

I looking a job in a travel agency using amadeus or galileo program because i used to work in burundi on that...who somethink about it could please send me a text.