Friends WANTED in Metro Manila :-)

I live currently in Cubao, Quazon city. On the free time I play the guitar, watch movies, swim, run and go to gym. I also enjoy playing floorball and soccer beside other team sports. I'm looking for all kind of friends. Dont hesitate to take contact on me :-)

Hi,

So i've read you're looking for friends? i'm living in Manila aswell.

Hello Dani84. How are you? im also looking for friends here, especially from Finland. Been here 2 years and havent met single Finn here.Are you living here permanently? I lived in Canada for 55 years but i was  born in Finland, still speak Finnish after all these years. Now i live in
Plaridel Bulacan. Hope to hear from you.  Terveisin   Matti

Hei Dani84

Olen etsinyt suomalaisia jotka asuu Manilassa... olen tulossa käymään siellä syksyn aikana. Olen tavannut yhden naisen n. 4 kk sitten treffipalstojen kautta.... minun yksi ystävä on naimissa filippiiniläisen naisen kanssa ja asuvat täällä suomessa. Hänen vaimo sai minut "ylipuhuttua".. ja aloin pitämään yhteyttä yhteen naiseen..... nyt sitten sinnenpäin pariksi viikoksi.. ja kovasti tämä nainen haluaisi sitten tulla asumaan suomeen :)

Olisi todella kuva jos vastaisit tähän viestiini... pidän tärkeänä että minulla olisi sielläpäin joku mahdollinen ystävä.

T: Ari-Pekka Harju / Seinäjoki

Nikke64 wrote:

Hei Dani84

Olen etsinyt suomalaisia jotka asuu Manilassa... olen tulossa käymään siellä syksyn aikana. Olen tavannut yhden naisen n. 4 kk sitten treffipalstojen kautta.... minun yksi ystävä on naimissa filippiiniläisen naisen kanssa ja asuvat täällä suomessa. Hänen vaimo sai minut "ylipuhuttua".. ja aloin pitämään yhteyttä yhteen naiseen..... nyt sitten sinnenpäin pariksi viikoksi.. ja kovasti tämä nainen haluaisi sitten tulla asumaan suomeen :)

Olisi todella kuva jos vastaisit tähän viestiini... pidän tärkeänä että minulla olisi sielläpäin joku mahdollinen ystävä.

T: Ari-Pekka Harju / Seinäjoki


As this is an ENGLISH speaking forum could you please post in ENGLISH only so that others can understand your post and perhaps offer information or advice.
Thank you.