Remigration to Holland

Does anyone know how to go about returning to Holland from Australia?. I'm a Dutch migrant looking to return.

QLD wrote:

Does anyone know how to go about returning to Holland from Australia?. I'm a Dutch migrant looking to return.

Perhaps contact the Dutch Embassy for information.

Waarom wil je terug gaan naar Nederland?. Australie heeft een goed klimaat, en levenstandaard, vergeleken met Holland, waar het altijd schijnt te regenen.

Ik weet niet wat de redenen zijn, maar je zou kunnen verhuizen in Australie, waar het klimaat wat anders is?. Een ander idee is om op vakantie te gaan naar Nederland, en even rond kijken.

Hoe lang is het geleden dat je in Nederland was?. Er kan natuurlijk veel veranderd zijn, en het zou je niet meer kunnen bevallen?.

Ik woon al meer dan 25 jaar in Nieuw Zeeland, en het bevalt me goed. Het was niet gemakkelijk in de begin periode, maar daar kom je wel over heen.

In ieder geval, heel veel geluk, en ik hoop dat de blog een beetje helpt,

Hello Hendrik123

For your info, this thread was inactive since July 2014, but thank you for your contribution anyways!  :happy:

Also, please note that members should write only in the language the forum is, here its on the anglophone version of the site.

For other languages, you may go to the top right of your screen and click on the flag to choose to network with other Language speaking communities.

Regards
Kenjee
Expat.com Team