Where can I buy erva-mate???

Hi guys, I would appreciate if someone could tell me where I can find erva mate para chimarrao.
Thank you very much

Poxa Juliana, eu sinto muito, mas não acredito que vc encontre, até hoje eu procuro orégano, que é bem mais universal, digamos assim, e olha que eu tenho feito uma peregrinação pelas redes de supermercados estrangeiros...

Patypfv -  We like to be inclusive so that everyone should be able to read responses - so please help us out by posting in English!
Many thanks.

Olá gaucha,

Sorry, you're not going to have any luck finding erva-mate in China I'm afraid. Have you though of asking somebody back here in Brazil to send you some? It's either that of you're going to have to substitute some other beverage for your traditional chimarrão.

Cheers,
James
Expat-blog Experts Team

@ Patypfv > Like Gravitas said, we are on the Shanghai anglophone forum, so can you please post in english?

Thank you

Priscilla

Gravitas e Priscilla, eu não falo inglês, quando quero saber alguma coisa em outro idioma, traduzo, respondi a uma brasileira e tenho certeza de que ela entendeu a resposta. Desculpem, não sabia que era obrigada a escrever em inglês. Posso apagar meu comentário se for conveniente a vocês.
Atenciosamente,
Patricia

Patypfv wrote:

Gravitas e Priscilla, eu não falo inglês, quando quero saber alguma coisa em outro idioma, traduzo, respondi a uma brasileira e tenho certeza de que ela entendeu a resposta. Desculpem, não sabia que era obrigada a escrever em inglês. Posso apagar meu comentário se for conveniente a vocês.
Atenciosamente,
Patricia


ENGLISH please !!!!