Kolikoly

Miarahaba antsika rehetra ary manasa anareo hamaky sy hanamparitaka ity vaovao ity.
Mampalahelo ny zava-misy hiainan-tsika fa dia ny antenain-kananatra indray ny mamoa-tsampona.
Amin'izao fotoana izao dia miharihary ny fanaperam-pahefana ayaon'ny olona ambony amin'ny fanjakana fa dia sahy manao sy mampanao kolikoly ny olona.
Andriamatoa   izay minisitra sy zanak'i Dada dia mampanao extention de permis de conduire ao amin'ny centre d'immatriculation Toamasina ka miray tendro sy iray petsapetsa aminy amin'izany:ny Chef de centre d'immatriculation Toamasina izay iray fihaviana aminy any Ste Marie, ny auto-ecole,examinateur ary ny represantant ATT Toamasina.
Tsy takona afenina ny gaboraraka amin'io permis de conduire io raha ny eto Toamasina fa dia zaraina fotsiny tahaka ny anana ka tsy manana ny hasiny amin'ny maha fanadinana azy intsony ny fazahoana izany.Poizina ary loza ho an'ny firenena izao tranga-javatra izao satria dia olona tsy miatrika fanadinana no mitondra fiara sy ny ain'olona ao anatiny eny amin'ny lalana ka tsy mahagaga ra tsy mitsaha-mitombo ny lozam-piarakodia. Maro ny tsy miatrika ny fanadinana nefa dia afaka ary mahazo ny permis ara-dalana. Ar 50.000 dia efa ahafahana manao izany permis izany.
Aiza mba andraikitry ny bianco amin'izany.

i Botozaza Pierrot io fa tsy voasoratra lay anarany teo.

ECRIT FRANCAIS TA RIEN COMPRIS AUX BLOG

betsim laurent a écrit:

i Botozaza Pierrot io fa tsy voasoratra lay anarany teo.


Akory c'est un forum francophone on écrit donc en francais

Bonjour betsim laurent.

Comme vous êtes sur le forum francophone, ça serait bien si vous écriviez vos messages en français afin que les autres membres du site ainsi que l'équipe puissent comprendre ce que vous recherchez.

Merci de votre compréhension.

Karen
Équipe Expat.com.

Bonjour
En Français...c'est possible?... Merçi

                     Pierre " VASA "

attendez , je vous repond en breton hiiiihhiiii:cool:

pour faire court,  celui qui parle en malgache parle de la corruption au niveau de la délivrance du permis de conduire. Selon ses dires, les fils des hauts rangs les ont grace à l'argent. en tout cas, je trouve que ca aurait été mieux si c'était écrit en francais

Merci pour la traduction tsirii :D j'ai connu des Vahazas qu'y n'ont jamais mis un pied dans la voiture de l'auto école... juste ils ont acheté leur permis entre 50 et 80€. Je pense que c'est vrai même si le prix me parait bas (mais bon les Français ont tjs tendance à en rajouter)... Laurence :)

A mada on se demande ce qu'on ne peut pas acheter

Bonjour, on ne peux pas acheter la paix, la sante, le sommeil, l'amour ... quoique ce dernier devient achetable a Madagascar... et a très bon prix en plus :)

croyez moi: dès que  vous n'avez pas assez d'argent, vous ne serrez pas aussi bien traité que "les autres" et encore moins prioritaires. J'ai fais le tour de plusieurs hôpitaux alors je sais ce queje dis! Donc la santé d'un côté c'est très cher ici.
Le sommeil, siiii... quand tu es le chef tu peux dormir sinon... ben tant pis pour toi. pPour l'amour fanfan... hihihi, tu n'as pas tord