Viva Mexico!!

Hi amigos! how you guys doing? i'm from paris and planning to moving out to Mixico this year.
Just came back from china (shanghai), i been there for 6 years, was a great experience and i would like to live another one in mexico, live and working over there so if anyone have any plan to find a job, would be awsome and i would be greatful. I'm up to do any kind of job so any suggestions are welcome. Also if i can get any tips from you about the working visa would be nice.

Thanks and soon.
Peter

Hi Peter!

Welcome to Expat.com!

Armand

Thank you Armand :-)

Salut Pierre,

J'imagine que tu parles francais donc je te reponds en francais ;)

Je te conseille de visiter le sujet "Expatriation au Mexique janvier 2013" dans lequel nous avons largement abordé le sujet. Pour faire tres simple, tu auras deux options pour le Visa de travail: trouver un travail depuis la France et un employeur sympa qui pourra faire les demarches pour toi ici, ou bien venir en tant que touriste, chercher du travail sur place et ressortir du Mexique environ un mois pour faire ton Visa depuis Paris. Je te le dis d'avance pour eviter la question: NON, tu ne peux plus venir en tant que touriste et tout faire sur place.

N'hesite pas a m'ecrire en MP pour plus d'infos.

A tres vite